Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Supernatural

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 3:42 am

Kaikki miun kaverit vouhkaa niin paljon Supernaturalista, että itsekin alotin tällä viikolla kattomaan niitä. Oon kylläkin vasta tokassa jaksossa ekalla tuotantokaudella, mutta tuo vaikuttaa aika hyvälle tv-sarjalle ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 4:13 am

Ohoo täytyy kyllä myöntää, että en ite oo edelleenkään sinut noiden maagisien hienojen demonitpoistuvatihmisistä efektien kanssa. Alkaa naurattaa, kun ne "yrjöö" sitä demonia xD Oon kamala, tiedän...pilaan muiden ilon, tiedän :'D Oon liian realisti kattomaan niitä kohtauksia, maybe..?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 11:29 am

Soo soo Nono ei saa nauraa niille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:05 pm

Apuaaaaa mä en tiedä mitä mulle on tapahtumassa mä vaan luen aina välillä Destiel ficlettejä ja itken ja apua mä oon jotenki tosi tunteellinen tänään mua vaan itkettää ja hymyilyttää ja omfg mä jopa tykkään näistä kappaleista joita mä kuuntelen vaikka nää on tällasia perus suosittuja kappaleita joita en yleensä ollenkaan kuuntele. Mut oikeesti Destiel omfg...
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:09 pm

Omg omg et oo ainoo, joka itkee fanficcien takia xdddd APUA TAI SIIS hahhha okei mun silmät vuotaa jo nyt ku aattelen kaikkia ficcejä mitäoon lukenu. Okei yhtään Super Natural ficciä en oo lukassu, ainoostaan näitä kpop...ja yhden HitlerxJeesus ficin, jonka etin vaan koska halusin tietää onko sellasta olemassa (oli muuten pelottavaa tekstiä xD). Apua, suositelkaa mulle jt. hyvää ficciä, voisin itseasiassa lukaista nyt lomalla ja kirjoittaa omiakin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:13 pm

Joo oon kuullu kans noista Hitler/Jeesus ficeistä mut en oo viel vajonnu niin alas että niitä lukisin :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:16 pm

Sanon vain, että älkää koskaan lukeko jos ette halua saada traumoja x'D. Ihan kamalaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:19 pm

Voin vaan kuvitella... Mut luultavasti kuitenkin luen jossain vaiheessa, sen verran masokisti mä oon! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:24 pm

Tuu kertomaan sitten kuinka pahasti silmäs ja mieles palo xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:30 pm

Ai kamala, selailin just äsken tumblria ihan viattomana ja sit tuli sellanen postaus, jossa sanottiin "we’ve all read a fanfic that was so disturbing it changed ur life" ja sit siinä alla oli ai kamala pätkä dobby/hagrid ficistä ja se oli kyllä aika traumaattista oikeesti... D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:47 pm

XDD ahaha mun mieli alkaa toimia omiaan. Hohoo, tää alkaa vähä lipsua tästä Super Naturalista, että kohta pitää fanficeillekki alkaa rakentaa omaa aihettaan. Tänään olis aika hyvä päivä kattoa koko yö Super Naturalia, kahvipannu täytee ja telkkarin etee!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:50 pm

Joo kato supernaturalia! Mä aion pitää nyt jonkun verran taukoa, kun sitä tuli katottua niin paljon. Ja yritän mennä vähän aikasemmin nukkumaan, ku se on valunu siihen kolmeen nyt viime aikoina, mutta katotaan nyt, ehkä mä valvon vielä tänä yönä. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 12:53 pm

Sama lause aina, "valvon vielä tän yhen yön" ja lopulta huomaa, että koko kesäloma on ohi ja valvonusen kokonaan. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyLa Kesä 08, 2013 1:03 pm

Hei ihan vaan tälleen btw haluutko vastata mun vieraskirjaviesteihin? ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyKe Kesä 12, 2013 3:35 am

Haha ostettiin (tai no..mummo osti) 7 kausi (mistä vetoa niin se oli joku toinen kausi ja ny puhun iha sontaa tässä) muutossa eilen, kun mummo lähes väkisin osti sen. Nyt olis siis enemmän ku tarpeeks noita katottavaks :D. Super Natural maraton, here I come. Huonopuoli, että en jaksa olla paikallaan yli paria jaksoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyKe Kesä 12, 2013 5:56 am

Siinä 7 kaudessa on se hauska juttu, ettei se ole edes tullut telkkarista vielä ja se maksaa kaupassa kai jotain 55 euroa että voin sanoa olevani tosi kateellinen että te saitte sen! Ja onnea vaan maratoniin! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyKe Kesä 12, 2013 6:12 am

Taisi olla alennuksessa niin sai hiukkasen halvemmalla :'D Kallis joka tapauksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyKe Kesä 12, 2013 6:17 am

Juu no totta, varmaan sen jostain voi saada hiukkasen halvemmallakin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyKe Heinä 10, 2013 12:31 am

Ooh, Supernatural on elämäni suola, sokeri ja pippuri! Olen katsonut kutoskauteen asti (vai vitos?) jokatapauksessa siihen jossa ne tappelee paholaista vastaan. :) Äitini katsoo niitä kanssani jonka jälkeen pyytää minua nukkumaan viereensä :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptyKe Heinä 10, 2013 12:37 am

Zoom kirjoitti:
Haha ostettiin (tai no..mummo osti) 7 kausi.

Mun mummo oli niin pihi ettei se mitään kallista ikinä ostanut. Muuten kyllä rahaa tyrkytti. :) toista mummoa taas edes kunnolla muista, molemmat ovat kuolleet vuosia sitten. Ukkini kuoli 37 vuotta sitten, joten en tavallaan ole tavannut häntä. Se on monimutkainen juttu. Vaarini on elossa toistaiseksi, mutta en usko, että hän elää pitkään.

Sitten takaisin asiaan. Onko supernaturalia tullut seitsemäs kausi?! Tahtoonähdätahtoonähdätahtoonähdä!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptySu Heinä 14, 2013 9:20 am

Supernaturalista on tullut jo 8 kautta ja ne alko kolme päivää sitten kuvaamaan ysikautta. Ja ainakin kymmenes kausi on vielä tulossa, ehkä enemmänkin. Mutta kymmeneen asti on varmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 EmptySu Heinä 14, 2013 11:52 am

Luin tumblrista, että sopimus päättyisi 10 vuoden jälkeen..? Bongasin vaan ohimennen selatessani, että joku puhui tälläisestä, mutta ei siis mikään varma tieto tämäkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Sponsored content





Supernatural - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Supernatural
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pulinat :: Muut-
Siirry: