Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Supernatural

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 5:53 am

Eiköhän tämä supernatural topic kannata tänne sitten lisäillä! Tänne voi varmaankin ihan vapaasti heitellä kommentteja supernaturalista. Kuinka pitkällä olette jo ja mitä tykkäätte?
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 5:57 am

Haha hienoa, että tämä topic saatiin käyntiin xD! Tosiaan ollaan nyt lopettelemassa nelos kautta ja toivottavasti saadaan katottua nuo loput kaudet nyt kesälomalla, tai mielusti melko pitkälle saakka! Yksi juttu minkä haluan tuoda esille on aivan mahtavat efektit kun demonit lähtee niistä ihmisistä + ilmeet on aina hyviä tuomaan lisä propseja komiikka puolella!

//WOW AVATAR +10 Destiel <3333


Viimeinen muokkaaja, Nono pvm Ti Kesä 04, 2013 6:00 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 5:59 am

Joo itse olen kasikaudella, enää 9 jaksoa katsomatta ja sitten on kaikki jaksot katsottu! Tai no jos totta puhutaan, olen viimeiset kolme jo katsonut, eli enää kuusi jaksoa, joita en ole nähnyt. Ja sitten voin rauhassa kuolla ja odottaa yhdeksännen kauden jaksoja. Mutta ei siihen nyt oikeastaan niin pitkä aika ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:10 am

Itseasiassa juuri sen takia pitäisikin nyt kesäloman aikana ehtiä kattoa kaikki, että pääsisi katsomaan sen yhdeksännen sitten telkkarista :'D Saa nähdä onnistuuko!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:13 am

Ja hei sovitaan että ei mitään spoilauksia sitten, tai ainakin selvät varoitukset viestiin jos arvelee spoilaavansa jotakuta! :--DD

Mutta hei Ilinca mahti avatar sulla.. koska destiel sydän sydän. Haah, tosiaan ollaan Nonon kanssa yhdessä sarjaa katseltu eli neloskaudella minäkin surraillen. Aika koukuttava sarjahan tuo on... ehkä paras bromance ikinä + destiel ah tätä shippaajan taivasta. ♥

Sitten jos joku ei ole vielä neloskaudessa niin tämä voi vähän spoilata...
Oon ihan confused mitä Samille tapahtuu ja äkcsjdvnadöc kun viimeisimmässä jaksossa (mikä katsottiin) Dean ja Bobby lukitsee Samin sinne mikälie tyrmä olikaan ja oh god.. Castielista tuli ihan jäätävä ja hyrr. I can't handle my feelings! ... ja sen huomaa kun en osaa edes selittää asioita selvästi. Huh, oli vaan pakko purkaa tunteita.

Mutta mitkäs on teidän lempihahmoja? Ketään erityistä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:15 am

Kyllä sä onnistut kun oikeen yrität! Mä oon ihan varma että onnistut. :D Ja juu mun avatar on kyllä aika pro, eikö? ;D Onko kukaan muu kuin minä muuten tumblrissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:17 am

Juu meiti on kyllä, mutta...tässä on iso ja paha mutta....pidän kpop blogia, jossa ei juuri Super Naturalia näe xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:17 am

Vooooi on niin hassua kun ootte vasta nelosessa, siinä vaiheessa ei oo tapahtunu vielä mitään! Jaa mun lempihahmoja... No Dean tietysti, huhhuh, tässähän tulee ihan kuuma! Mutta muita on ehkä Gabriel, sitä te ette kai ole vielä nähny. Ei kun tuleeko se jo kolmoskaudella? Ja Dick on kyllä aika pro. Ja Balthazar ja Chuck ja oi niitä upeita hahmoja on niiiiin paljon!
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:21 am

Ooooo I can just love GHOSTFACERS ahhh love love love xD Ite en edes muista useimpien nimiä, että jos siitä lähetään. Aina vaan tuntuu käyvän niin, että jos tulee semmone hahmo, josta on iha excited ni se kuolee samassa jaksossa xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:24 am

Tää hemmo on siis Gabriel:

Supernatural Tumblr_mcczsvFZDH1qi1r4o

Olen aika varma, että Gabriel oli yhessä jaksossa kolmoskaudella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:27 am

Se on kyllä totta että supernaturalissa kaikki kuolee vähän väliä. Onkohan siinä ketään, joka ei olis kuollu jossain vaiheessa? :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:28 am

Ei varmaan xD Onkohan Bobbya herätetty kuolleista vielä kertaakaan? Ittelle ei kyllä muita tuu näin nopeesti ajateltuna mieleen O.o?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 6:32 am

Jaa'a, en muista onko vielä neloskaudella. Ei varmaankaan. Mutta vielä sitä ehtii. ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 7:35 am

Super Naturalissa ei kyllä voi jättää yhtään jaksoa katsomatta tai tulee orpo olo :') Ja aina nauran sille, kun melkein jokaisen jakson lopussa ne ajaa jonneki tiensivuun (varmasti on jäänyt keskelle tietäkin joskus) ja tulee niitten syvälliset keskustelut tai vaihtoehtosesti joku sanaharkka. Onko kukaan muu miettiny, että miten Dean ei oo ajanu kolaria, vaikka katse on enemmän Sam:issa kuin tiessä xD?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 9:38 am

Onhan sitä tullut pohdittua, erityisesti sitten kun Deanin ja Castielin väliset tuijotuskilpailut alkaa! :D Mutta hei elokuvan vapauksiahan ne on. Ja olis ehkä vähän tylsää jos aina Dean vaan kattois tietä eikä syntyis samanlaista kontaktia. Mutta juu menenpä tässä samalla katselemaan supernaturalia! ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 9:50 am

Niin onhan se vähän pakko, ja missäköhän elokuvassa aikasemminkaan ne tuijottas ku hullut sitä tietä..? Enkä minä mistään ajamisesta juurikaan tiedä :'D Tommoset pikkuseikat jää joskus vaa mietityttää tai huvittamaan ehkä enemmän (: Itseasiassa varmaa vois itekkin jatkaa Super Naturalin parissa, mutta pelkäänpä että pitää alkaa tekee ruokaa huomiselle :/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 9:57 am

Ei kun katot vaan spn:nää se on tärkeempää kuin ruoka. Musta tuntuu että voisin ehkä saada katsottua kaikki jo tänään. Tai no en tietenkään tämän päivän puolella, mutta joka tapauksessa ennen kuin menen nukkumaan. Tai no en kyllä ehkä ihan. Ellen valvo koko yötä. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 10:36 am

Ite voisin keposesti valvoa koko yön kattelessa super naturalia ja jos olis sapuskaa ja vaikkapa tietokone siinä vieressä, mutta ongelma on ettei omassa huoneessa oo mahollista xD Pitää suunnittella joku Super Natural yö, jollon vaa kattoo putkee nii monta ku ehtii ja samal kittaa ruokaa nassuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 10:43 am

Hahah, kuulostaa hyvältä! :D Mulla on tosi helppoa kun voin vaan olla omassa huoneessa ja kattoa koneelta spn:nää eikä kukaan ikinä huomaa mitään. En oikeasti tajua, että jos joskus kolmen aikaan vaikka jompi kumpi vanhempani käy vessassa (joka on siis ihan huoneeni vieressä), eivät he huomaa vaikka valotkin olisi päällä. Ihme tyyppejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTi Kesä 04, 2013 2:25 pm

Oho, teillähän on täällä ihan kunnon keskustelut syntyneet. :DD

Musta on varmaan tullu liian nirso, kun haluan kattoa kaikki ohjelmat nykyään telkkarista. Tai sitten syy on siinä, kun muuten tulee istuttua koneella 24/7 niin sitä mielellään vaihtaa välillä ruutua.. Mutta Nonoseni hei, meiän pitää oikeasti ottaa joku yö tavoitteeksi katsoa toi kausi loppuun kera mässyn (että säkin jaksat hahaah), kun kaveri tässä jo kyseli lainaan sitä neloskautta.. :3 Ja koska eräs allekirjoittanut haluaa päästä palavasti vitoskauteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyKe Kesä 05, 2013 1:25 am

Mun mielestä olis ihan upeeta kattoa supernaturalia telkkarin ruudulta mutta mulla on pari ongelmaa. 1) Mulla ei oo niitä tuotantokausia vielä omana yhtäkään, joten täytyy lainata kavereilta tai ostaa jossain vaiheessa ite. 2) Meiän telkkariin ei saa liitettyä DVD-soitinta joten vaikka mulla oliskin ne tuotantokaudet, en pystyis niitä kattomaan. 3) En oo varsinaisesti innoissani et mun vanhemmat olis siinä kyyläämässä mitä mä katon, nekään ei varmaan ois ihan hirveen innostuneita. 4) Oon joka tapauksessa niin pitkällä ettei näitä jaksoja mitä katon oo vielä tuotantokausina. Että joo kiva katella sit netistä yleensä huonolla kuvalaadulla ja ilman tekstityksiä keskellä yötä. Aika paljon on multakin menny ohi. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyKe Kesä 05, 2013 4:14 am

Ilinca kyllä mä silti oon kateellinen sulle, kun oot jo niin pitkällä. Olisi ihan supersiistiä voida sanoa olevansa kasikaudella. :--D Ja se on tosiaan tv:stä katselun "ihania" puolia, kun välillä käy niin mukavasti että vanhemmat sattuvat vikaisemaan mitä katsotaan juuri niissä "parhaissa" kohdissa. <33 ;P Onneksi nuo ei nyt niin hirveämmin välitä mitä heidän lapsukaisensa sieltä tv:stä katselevat.

Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyKe Kesä 05, 2013 4:54 am

Meille kyllä käy aina juurikin niin, että kun noloimmat kohtaukset tulee niin jostain syystä porukoilla on joku vainu, jolla sitten aistivat, että nyt on oikea aika ilmestyä kysymään jotain täysin merkityksetöntä. Etenkin silloin kun ne Maarian mainitsemat "parhaat" kohdat kestävät sen 3 minuuttia ja tekisi mieli vaan nopsaa kelata eteenpäin. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyTo Kesä 06, 2013 12:42 pm

Sain vihdoin ja viimein katottua kaikki supernaturalin jaksot ja guess what, I've got the 4th season of Supernatural, bitches! Arvatkaa kuka on onnellinen tällä hetkellä? Tai no vähän haikee olo kans ku nyt täytyy taas sit oottaa ysikautta aika pitkään mut ei siihen oo ku jotain alle 5 kuukautta kai. Mutta joo kattokaa nyt kaikki vaan paljon spn:nää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural EmptyPe Kesä 07, 2013 9:37 am

Hohoo katteltiin tuossa kausi loppuun ja aloteltiin vitosta..argggg menee hermot nyt ku bromance is like completely dead. Mutta onneks sen pelastaa toi Destiel, joka hurras paikkapaikoin aika kovaa :'D. Plus hei pilvilinnapöllyissä oleva Castiel oli ihana, siltä alko löytyy jo huumorintajua, etenki se "Pidän vuoden 2009 Dean:istä" vai miten menikää juttu xD <33 lööve.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Sponsored content





Supernatural Empty
ViestiAihe: Vs: Supernatural   Supernatural Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Supernatural
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pulinat :: Muut-
Siirry: