Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Aamun runollinen kauneus

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
birdie
Tutkii paikkoja
birdie


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 26.12.2013

Aamun runollinen kauneus Empty
ViestiAihe: Aamun runollinen kauneus   Aamun runollinen kauneus EmptyTo Joulu 26, 2013 2:41 pm

Lucas Lawrence 0.1

Avasin silmäni tuskallisen hitaasti. Tapetoitu kattoni onnistui taas säikäyttämään minut, kaupungin maisema ylhäältä päin sai minut miltei nousemaan ylös hikikarpaloita otsalla. Kuin Hämähäkkimies ikään, olin roikkuvinani kaupungin yllä. Kierähdin jo virkeämpänä oikealle kyljelleni ja loin katseita huoneen lattialle. Valon säteet leikkivät hieman pölyisessä ilmassa, ja hapuilin silmilläni metsänvihreän maton pyöreitä muotoja. Tuoksui joululomalta. Varoin kolauttamasta päätäni yläpetiin, jossa Carter tuhisi suloisesti. Astuin aamutohveleihin ja hiivin kylpyhuoneeseen pesemään hampaitani. Kaivoin kaapista hammasharjan ja mintunmakuista tahnaa, jonka jälkeen huuhtelin harjan, pusersin hammastahnaa sen päälle ja aloitin raivokkaammin harjaamisen. Katselin itseäni järkyttyneenä peilistä ja ajattelin kuinka pojat nauraisivat jos näkisivät minut tällaisena. Haroin hiuksiani järjestykseen ja lopetin harjauksen suun huuhtelulla. Kun astelin väsyneesti takaisin yleiseen makuuhuone-olohuoneeseen, Carter oli jo biologiankirjansa kimpussa. Lee ja Teemu vetivät sukkia jalkaan.
- Hey guys, naurahdin ja sain vastaukseksi kaksi positiivista ynähdystä sekä yhden reippaan "hyvää huomenta, bro"-toivotuksen.

Naurettavaa, että en päässyt lomalla kotiin vaikka koti oli jopa samassa maassa, toisin kuin vaikkapa Teemulla tai Leellä. Mutta sellaista se oli. Carterilta oli taas täysin normaalia jättäytyä koululle vaikka olisi voinutkin mennä kotiin Cambridgeen. Carter jäi tänne minun ja tyttöjen vuoksi. Yritin taas kerran laskea kuinka monesta tytöstä tuo oli ollut kiinnostunut vuoden aikana. Alice, Kayleigh, Rosie, Blair... ja näin päästään minuun. Luokallani oli tasan kaksi hyvännäköistä tyttöä, joihin en ollut sen kummemmin perehtynyt. Toinen oli lyhyt blondi ja toinen suomalainen mustahiuksinen tyttö. Teemu ei kyllä ole kiinnostunut kuin kaukomailta tulevista tytöistä, sitä kiinnostavat kaiken maailman aasialaiset ja nepalilaiset... ja Lee piti japanilaisista. Oikeastaan meillä oli aika erilaiset naismaut, kullakin meistä. Hymyilin jätkille ja saatoin häpeilemättä riisuutua alushoususilleni, vaikka Carter naurahtikin lapsellisesti vain minua ärsyttääkseen. Puin ylleni vaaleansinisen kauluspaidan ja vedin sen päälle pitkähihaiset, tummansinisen neuleen. Mustat chinot ja skeittikengät erivärisillä nauhoilla eksyivät jalkaan, jonka jälkeen nappasin kännykkäni ja käännyin poikien puoleen.

- You guys wanna come? kysyin ja sain vastaani uteliaita katseita.
- Minne? Carter kysyi ja kellisti päätään suloisesti kulmat kohotettuina.
- Aamupalalle. Luulisin että olette nälkäisiä, tiesin ja katseeni kiersi nyökyttelevissä päissä.
- Aim on mai wei, Teemu väänsi lievälöä suomalaiskorostuksella, jonka jälkeen näin Leen vetävän kenkänsä jalkaan.
- Tuun, odotas ni saan kengät jalkaan! Carter kuittasi ja seurasi minua ja Leetä ovelle kännykkä taskussa pullistellen. Kun kaikilla oli kenkänsä jalassa, avasin oven ja olin törmätä käytävällä kulkevaan tyttöseen. Väläytin anteeksipyytävän hymyn ja kohotin kulmiani, mutta toinen käveli korot kopisten eteenpäin taakseen vilkaisematta. Carter iski silmänsä tyttöön ja Teemu sai kiskaista pojan ranteesta mukaamme. Joukkomme ei erottunut massasta kun kuljimme, mutta huomasin väkijoukossa muutaman tutun kasvon. Tervehdin niitä hymyllä ja pukottelin ruokasalia kohti aamupalalle.

- Jes, kanasalaattia! Carter luki listasta. Lee otti kasvisvaihtoehtoa eli jäävuorisalaattia sekä leipää, kun minä, Teemu ja Carter lapoimme lautasillemme kanasalaattia sekä keitetyn kananmunan. Vinkkasin meidät lähimpään pöytään. Jätkät istuutuivat ennen minua ja vain vilkaistua ympärilleni etsien blondia ja mustahiuksista, mutta molemmat olivat poissa katseeni ulottuvilta. Istuuduin Carterin ja tyhjän tuolin väliin ja aloin sörkkimään salaattia haarukalla ja veitsellä. Minun lasini oli ladattu täyteen vettä, kun taas Lee ja Carter joivat maitoa ja Teemu appelsiinimehua. Kun ajatukseni eksyivät herätykseeni, tajusin yhden asian, joka iskostui takaraivooni luodin voimalla.
- Ottiko kukaan huoneen avainta? hätäännyin ja muut kohauttivat olkiaan kysymysmerkkeinä. Viiden minuutin setvimisen jälkeen Carter ilmoitti naurusta haljeten että kyllä hän oli sen avaimen ottanut ja näyttikin vielä todisteeksi. Siinä minun aamuni, päiväkirja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Aamun runollinen kauneus Empty
ViestiAihe: Vs: Aamun runollinen kauneus   Aamun runollinen kauneus EmptySu Joulu 29, 2013 12:23 pm

Aloin miettiä miltä joululoma tuoksui. ;D No ei vitsi vitsinä, mutta tykkäsin kovasti noista viittauksista joita käytit, esim. Hämähäkkimies. Englanninkieliset lauseet olivat virkistävä osa ja tuo esille myös tyyliäsi kirjoittaa. En tiedä lisäsitkö ne ihan tarkoituksella, vai tulevatko luonnostaan? Jotenkin sait vedettyä mukana kolmen energisen poitsun palloilua ja huolettomuuden tunnetta ja kyllähän sitä hymyilytti aina tietyissä kohdissa tarinaa, pakko myöntää! Ja tämähän tarkoittaa sitä, että olet onnistunut oikein mainiosti. Heitän sinulle ensimmäisen tähden ja 8£. Saa nähdä mitä nämä tohelot saavat tulevaisuudessa aikaiseksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
 
Aamun runollinen kauneus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pelin ulkopuolella :: Tarinat :: Lucas Lawrence-
Siirry: