Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Voi fittan

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Voi fittan Empty
ViestiAihe: Voi fittan   Voi fittan EmptyLa Kesä 15, 2013 4:24 pm

Koska itseäni ärsyttää tällä hetkellä ihan älyttömästi, päätin tehdä tänne tämmöisen erittäin tarpeettoman ja turhan topicin. Kaikkia meitä ärsyttää joskus, joten tänne voi nyt vapaasti tulla purkamaan tunteitaan ja angstaamaan, jos ne konkreettiset itkupotkuraivarit ei auta. Kiroilut sun muut sallittua vähän laajemmissakin määrin, ainakin minun puolestani. 

Ette arvaa kuinka ihanaa oli kirjoittaa itsestään pitkän pitkä esittely, painaa esikatselua ja kappas - internetyhteys lakkasi toimimasta, ole hyvä ja yritä uudestaan. Huah, juuri sellainen tunne etten tule koko helvetin foorumille enää ikinä kirjoittamaan mitään, tai ainakaan yhtään pidempiä viestejä, kun kaikki menee hukkaan. Nojoo, tämä ärsyyntymispuuska nyt johtuu osittain myös kellonajasta. Väsyttää, pissattaa, menkat ja nälkä. Sanomattakin selvää että joka pikkuasia pistää vituttamaan tähän aikaan tässä tilassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Voi fittan Empty
ViestiAihe: Vs: Voi fittan   Voi fittan EmptyLa Kesä 15, 2013 10:35 pm

Teit suuren virheen, kun loit tämmösen topicin, kun jäsenlistalla olen minä xD.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Voi fittan Empty
ViestiAihe: Vs: Voi fittan   Voi fittan EmptySu Kesä 16, 2013 4:25 am

^ voi olla.. täyttyy varmaan koko topic meiän kahen vittuuntumisista. :P

Ettei ihan ot:iksi mene niin, nyt voisin sanoa että ärsyttää se että tuli taas valvottua lähes koko yö. Ja nyt on sitten niin fresh olo että voi elämä. Tiedättehän sen ihanan nuutuneen, väsyneen, raihnaisen olon kun on valvonut lähes koko yön, mutta kuitenkin nukkunut ne ihanat pari kolme tuntia. Ah tätä ihanuutta. ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Voi fittan Empty
ViestiAihe: Vs: Voi fittan   Voi fittan EmptySu Kesä 16, 2013 7:41 am

Näin on kuomasein, haluan jakaa tämän kamalan tuskan, joka kalvaa sydäntä..teidän kaikkien keskuudessamme olevien kanssa. Kävelin tajuttomasti liikaa viikonlopun aikana ja juoksin Lahtea edestakaisin ja jalat turvonneet, sattuu, kädestäkin katkesi verisuoni ja niskat jumissa. Itseasiassa nyt kun mietin niin selkääkin särkee ja ei jaksa edes raahautua kahvinkeittimelle. Samalla haluan tuoda ilmi turhautumiseni siihen, että Super Natural kausi loppui aivan tajuttoman ärsyttävästi. Kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Voi fittan Empty
ViestiAihe: Vs: Voi fittan   Voi fittan EmptyMa Kesä 17, 2013 1:30 am

Minkä menitte tekemään. Paha, paha topic, pahaan, pahaan aikaan.
Ainokin ängstää vähän.

Olin eilen reissussa - lähdin perjantaina, tarkoitus oli olla tiistaihin asti. Helsingin liepeillä, ihan itse, kavereita tapaamassa, lintsille, shoppailemaan, kesän paras juttu. Mutta miehän sairastuin, luonnollisesti, jo lauantai-aamuna ja sitten piti järkkäillä junat kotiin ja kituuttaa kuusi tuntia kuumeessa junavaunussa. Reissusta saatiin kokea noin kolmannes.

Noh, kaikkihan sairastuvat joskus, flunssalle ei voi mitään. Mutta entä jos se ei ollut vain flunssaa? Mie olen ollut sairas ja masentunut, vaikka ei enää lääkitystä tai käsittääkseni suurempia diagnoosejakaan, välillä valuu vielä jonnekkin pimeään ja pahaan, muuttuu ihmisenmalliseksi kasaksi paskaa joka ei osaa mitään. Ei saa syötyä, nukuttua, herättyä, hymyiltyä. Enkä jaksa, yksinkertaisesti väsyn liian helposti.

Eli jos se oli väsymistä. Jos en saa yhtäkään kivaa juttua, mikään ei koskaan ikinä ikinä ikinä IKINÄ onnistu niin kuin minä haluan, koska pääni on rikki ja en ole oikeasti edes ihminen, vieläkin sairas, vaikka yritän koko ajan ihan helvetisti. 

Koska niinhän ne sanoivat, olen kuulemma ollut koulun loppumisen jälkeen apea. Enkä saa syötyä enkä nukuttua. Kyllä miekin olen huomannut. Mutta miksi, helvetissä, juuri nyt?

Odotin tuota reissua ihan hirveästi, se oli se juttu, jota ajatellen päästiin kouluvuosi loppuun. Miksi mie en sitten saa yhtä reissua, vaikka kuinka yritän jaksaa ja olla reipas. Mikään ei vaan koskaan toimi niinkuin sen pitäisi.

Okei, se riittänee tämän topicin spämmimisestä. Puuuuh.
Onneksi olen aina ahdistuneena taiteellinen, menen nyt kirjoittamaan, roolimaan, piirtämään tai tekemään jotain muuta älykästä. Kiiiiiiitän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Voi fittan Empty
ViestiAihe: Vs: Voi fittan   Voi fittan EmptyKe Kesä 19, 2013 4:30 am

Siis miksi, miksi alan rakentaa kaikkea uutta, kun pitäisi tehdä edellisetkin asiat valmiiksi. Lopulta huomaan, etten ole tehnyt yhtäkään asiaa ja en osaa päättää minkä hoidan ensin joten jätän kaikki tekemättä. Ei muuta kuin, että perkele.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Sponsored content





Voi fittan Empty
ViestiAihe: Vs: Voi fittan   Voi fittan Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Voi fittan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pulinat :: Muut-
Siirry: