Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Nettipelit

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Nettipelit Empty
ViestiAihe: Nettipelit   Nettipelit EmptyLa Kesä 08, 2013 8:58 pm

Pelaatteko te mitään Howrsea, GoSupermodelia, yms? Jos ette, niin ootteko pelanneet?Parhaat nettipelit?

Itse oon rekisteröitynyt aika moneen, mutta en käy enää kovin usein niissä. Paitsi parhaissa. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit EmptySu Kesä 09, 2013 12:06 am

Juu noita on tullut kokeiltua, mutta en silleen tykännyt kummastakaan joten tylsistyin sitten niihin. :/ Mutta hyvää ajanvietettä kylläkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit EmptySu Kesä 09, 2013 1:54 am

Howrsea pelasin yhdessä vaiheessa, mutta se ei sitten hirveästi innostanut. Gosupermodelia pelasin tosi pitkään, mutta en kyllä enää. Tällä hetkellä en pelaa mitään, oon vaan tumblrissa nykyään. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit EmptySu Kesä 09, 2013 2:05 am

Sama homma, tumblr, vie päivästä mukavat pari tuntia :'D Joskus kävin kanssa lemmikki.se ja tallini.fi sivuilla, mutta on jo monta vuotta ehtiny mennä niistä. Taisi olla että molemmissa olin joskus vuonna 2006. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit EmptySu Kesä 09, 2013 2:15 am

Mä taas en oo siellä Tumblr:ssa vielä pyöriny, mutta kyllä puhelin on aika kätevä ja sen kanssa kuluu aika!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit EmptyKe Heinä 10, 2013 6:51 am

Minulla oli joskus yli vuosi sitten Howrse, mutta jostain syystä tilini poistettiin? Ja minulla oli pegasoksia ja muuta joten ärsytti. Pitkään pelannut. Mutta en sen perään kauheasti huudellut. En tiedä minkä ihmeen takia se poistettiin, kävin kuitekin melko aktiivisesti, ja olin kiltisti. -.- Gosussa olen, lähinnä roolipelaamassa. Nyt en ole vähään aikaan käynyt, koska ei ole oikein huvittanut, koska sielläkin on sellaisia jotka joko roolivat laadukasta tekstiä, mutta vain lauseen, ja sellaisia jotka roolivat sen 30 riviä, mutta se on sekavaa ja ihan sontaa. On toki hyviäkin roolipelaajia, mutta en jaksa pyöriä siellä. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlotte Melenk
Alkanut sopeutua
Charlotte Melenk


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 04.07.2013

Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit EmptyKe Heinä 10, 2013 8:16 am

Mie pyörin gosussa (tosin enemmän saksan kielisellä puolella) xDD Tosin miun pikkusiskoni sanoo, että olen sinne jo liian vanha xDD Sen lisäksi olen lähinnä roolipelisivustoilla. Tallini.fissä joskus aikoinaan hetken olin, mutta mie unohdan lähes kaikki sillaiset muutamassa viikossa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit EmptyKe Heinä 10, 2013 11:35 am

Charlotte Melenk kirjoitti:
Mie pyörin gosussa (tosin enemmän saksan kielisellä puolella) xDD Tosin miun pikkusiskoni sanoo, että olen sinne jo liian vanha xDD


Ei ikinä voi olla liian vanha. Mihinkään. Jos jostain pitää, niin pitäkööt. Olen törmännyt gosussa joskus yhdeksäntoistavuotiaaseenkin. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nettipelit Empty
ViestiAihe: Vs: Nettipelit   Nettipelit Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nettipelit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pulinat :: Muut-
Siirry: