Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hobitti & LOTR

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Keri Ó Máille
Tutkii paikkoja
Keri Ó Máille


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 02.06.2013

Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyTo Kesä 06, 2013 4:20 am

Okei ajattelin ensin että en luo tänne mitään alueita enkä varsinkaan tätä, mutta sitten mun oli pakko. Tolkien on vaan niin huikee kirjailija ja mun täytyy päästä puhumaan Hobitista ja Lotrista jonkun kanssa.
Kertokaa tänne jotain jos joku edes näistä jotain. Lempikirja, lempihahmoja, lempikohtauksia tai jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyTo Kesä 06, 2013 4:32 am

Hobittia en toistaseks oo nähny, mutta Lotrit kahesti :D Sen voisi kyllä kattoa tosi monta kertaa kyllästymättä, vaikka onhan ne aika pitkiä että saa varata kokonaisen viikonlopun niille! Lempparihahmot Frodo, Samvais, Merri, Pippin ja Gimli xD.

//APUA APUA JA KLONKKU on ihan must pistää tähän, koska sen skitsoilut siellä oli niin hellyyttäviä <3


Viimeinen muokkaaja, Nono pvm To Kesä 06, 2013 4:55 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyTo Kesä 06, 2013 4:53 am

Minä haluaisin kovasti Hobitin nähdä, en sitä elokuviin päässyt katsomaan mutta pitänee hankkia itselle jossain muodossa. Koska hobitit. ♥ Mutta Lotrit olen kerran nähnyt, ja useamman kerran voisi kyllä tosiaan katsoa. Lempihahmoni taitaa olla Samvais, mutta Klonkkukin on kyllä aika ihana. Siitä on hetki kun Lotrit katsoin, mutta kaikki herkät Samvais x Frodo hetket taisivat kuulua lempikohtauksiini. Onko niillä jotain couple nimeäkin? En ole niin kova fanittaja että olisin tästä selvää ottanut.

Mua oikeastaan harmittaa etten ole saanut aikaseksi lukea Tolkienin kirjoja, koska aika paljon kaikkea hyvää on tullut niistä kuultua. Vielä kun yleensä pidän enemmän kirjoista kuin niistä elokuvista. Kesäksi olen ottanut tavoitteeksi syksyn kirjoituksiin lukemisen, mutta ehkä siinä ohessa voisi aukaista Tolkienin tekstejäkin? Jos vaikka englanniksi lukisi, niin voisi ottaa siitä hyödyn englannin kirjoituksia ajatellen. ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Keri Ó Máille
Tutkii paikkoja
Keri Ó Máille


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 02.06.2013

Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyTo Kesä 06, 2013 5:25 am

Hobitti on ihan loistava! Totta kai se on elokuvana - varsinkin teknisesti - ihan eri luokkaa kuin Lotrit, mutta mahtava anyway. Mä oon kattonut Hobitin neljä kertaa vaikka ei se nyt oo mitään verrattuna esimerkiksi Ilincan ainakin seitsemään katsomiskertaan ihan teatterissa. :D Lupaan että heti kun katotte Hobitin niin OTP:ksi tulee Thorin & Bilbo ja sitten siinä sivussa menee kivasti Fili & Kili. Thilbo on varsinkin ihana. Ainakaan mun silmään ei oo sattunu mitään Sam & Frodo -couplenimeä vaikka mä olenkin tumblrissa tässä ko fandomissa pyörinyt, oon varmaan sitten vaan ignoorannut aika kunnioitettavasti sen. (Ei mikään yllätys)

Tällä hetkellä mä luen Hobittia englanniksi, mulla ei oo oikein ollut aikaa sen lukemiseen mutta se olis kyllä hyvä lukee enkuks ihan harjottelunkin kannalta. Ja kyllä kirjat vie täysin voiton elokuvista, vaikka leffoissa tykkään siitä että niissä syvennetään tiettyjä hahmoja ja niiden välisiä suhteita, esimerkiksi Hobitissa kirjana ne kääpiöt jää aika pintaraapaisuksi mutta sitten elokuvassa niille jokaiselle on kehitetty vähän syvempääkin persoonaa. Ja Lotreissa Aragornin ja Arwenin juttu on myös aika eri tasolla kuin kirjoissa.

Musta tuntuu että mulla on ihan liikaa lempihahmoja, mä voisin luetella vaikka kaikki hahmot tähän. Éowyn on kuitenkin ehdoton lemppari ja Faramirista tykkään tosi paljon toisin kuin Boromirista sitten pvähemmän. Samvise on kans ihana hahmo ja mä rakastan sitä tapaa millä se pitää huolta Frodosta. Gimli ja Legolas on loistavia, varsinkin yhdessä. Hobitista totta kai Thorin. Ehdottomasti se. JA KLONKKU. Se on niin kiero, arvaamaton ja niin Klonkku ettei sitä voi olla rakastamatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyLa Kesä 08, 2013 1:14 pm

Köh köh joo tosiaan kävin katsomassa Hobitin 7 kertaa leffateatterissa, mutta en kyl sen jälkeen oo sitä nähny, ihme kyllä. Pitäis taas kattoo jossain välissä. Ihan hiukaisevan hyvä leffa, tykkään tosi paljon Filistä ja tietty Thorinista. Ja juu Thilbo tai Bagginshield, miksikä sitä ny haluukaan kutsua, on mun otp ehdottomasti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyKe Kesä 12, 2013 3:37 am

Juu tossa eilen ostettiin Hobitti niin tuunkin kertomaan kommentit heti, ku sen saan aikaseksi kattoa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyKe Kesä 12, 2013 5:57 am

Munkin pitäisi hankkia hobitti mut en oo vielä saanut aikaseks. Ehkä mä vielä jossain vaiheessa saan hankittua sen! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Keri Ó Máille
Tutkii paikkoja
Keri Ó Máille


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 02.06.2013

Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyKe Kesä 12, 2013 6:05 am

Hei kuinka moni on nähnyt Desolation of Smaugin trailerin? Kuolen kun mun pitää odottaa vielä puoli vuotta että nään sen leffan. Se on ihan hullun eeppinen, varsinkin se tynnyrikohta oioi odotan innolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR EmptyKe Kesä 12, 2013 6:18 am

Joo en todellakaan malta oottaa et saan nähä sen tynnyri kohan kokonaisuudessaan! :D Ja tietty leffan paras kohta nimittäin kun smaug puhuu niin sitä en myöskään todellakaan malta oottaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hobitti & LOTR Empty
ViestiAihe: Vs: Hobitti & LOTR   Hobitti & LOTR Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hobitti & LOTR
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pulinat :: Muut-
Siirry: