Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Doctor Who

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Doctor Who Empty
ViestiAihe: Doctor Who   Doctor Who EmptyKe Kesä 05, 2013 1:40 am

Oli aivan pakko tämäkin tänne laittaa, kun itse katson Doctor Whota niin usein :D.
Entäs te? Katsooko teistä kukaan Doctor Whota?
Jos katsotte, niin kuka on teidän mielestä paras Tohtori ja kuka on paras seuralainen, joka Tohtorilla on ollut mukana?
Mun omasta mielestä 10 ja 11 on ollu ihan mahtavia ja oon jo nyt valmiiks surullinen kun Matt Smith on ilmoittanut lähtevänsä Doctor Whosta ;(.

Beans are evil! Bad, bad beans!
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Doctor Who Empty
ViestiAihe: Vs: Doctor Who   Doctor Who EmptyKe Kesä 05, 2013 2:05 am

Oon kyllä kuullut kyseisestä sarjasta, mutta en oo koskaan kattonut. Muutenkin jääny kaikki sarjat nyt kattomatta, mitä aikasemmin tuli töllötettyä joka viikko. Jotkut koulussa kaiketi seurannut ja sivukorvalla kuullut, mutta sinäänsä en juonesta/henkilöstä tiedä mitään :'). Pitäisi alkaa seurata vähän enemmän näitä, että pysyis kärryillä muidenkin keskusteluissa eikä aina tarttis olla että "mikä" "ai kuka se on" ja niin edelleen. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Doctor Who Empty
ViestiAihe: Vs: Doctor Who   Doctor Who EmptyKe Kesä 05, 2013 2:09 am

Mä katson Doctor Whota kyllä, mut en oo ollut hirveen innostunu siitä viime aikoina. Mun lemppari on 11 ja tykkäsin ihan hirveesti niistä sen parista ekasta tuotantokaudesta, mutta jotenkin tää seiskakausi ei vaan oo uponnu muhun. Ja kun kaikki on tumblrissa ihan kuolleita ku Matt Smith on lähössä, niin mä en osaa jotenki reagoida siihen. Mutta ehkä sit kun 12 tulee, mä innostun taas vähän enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Keri Ó Máille
Tutkii paikkoja
Keri Ó Máille


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 02.06.2013

Doctor Who Empty
ViestiAihe: Vs: Doctor Who   Doctor Who EmptyTo Kesä 06, 2013 1:58 am

Ah tää on topic johon mä kuulun. Mä rakastan Doctor Whota. Teen melkein kuolemaan kun en voi seurata sitä sarjaa brittien tahtiin kun mun Doctor Who Media tekee kuolemaa enkä saa kattoo sieltä niitä videoita.
Doctoreista tykkään eniten Matt Smithistä. Kymppi ja ykstoista on parhaimmat ja David Tennant on kans ihan mahtava (se takki oikeesti se takki on jotain parasta) mutta silti Matt Smith on valloittanut mun sydämen. Seuralaisista Donna on ehkä edelleen mun lemppari vaikka oonkin ruvennut rakastamaan River Songia. Tykkään kyllä muistakin, varsinkin Amysta ja Rorysta, mutta on Donna ja River Song ne parhaimmat ja persoonallisimmat hahmot.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Doctor Who Empty
ViestiAihe: Vs: Doctor Who   Doctor Who EmptyTo Kesä 06, 2013 3:43 am

Mä vihasin Donnaa aluksi, sillon kun se oli vaan ne pari jaksoa, ja mua ärsytti kamalasti että se tuli takasin, mut sitten kun se tuli, niin aloinkin tykkäämään siitä tosi paljon! Ei se kyllä mun lemppari companion ehkä oo, enkä osaa sanoo kuka oiskaan, mutta hyvä hahmo kuitenkin! River Song on kans mun yks lempparihahmoista, se on vaan niin mahtava!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Doctor Who Empty
ViestiAihe: Vs: Doctor Who   Doctor Who Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Doctor Who
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pulinat :: Muut-
Siirry: