Quine's Hill School - Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Musiikki

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Musiikki   Musiikki EmptyTi Kesä 04, 2013 6:37 am

Tuli pakonomainen tarve saada tehdä musiikkiin liittyvä topic siinä toivossa jos tänne ilmestyisi joku muukin kpoppiin hurahtanut ihminen... Mutta tarkoituksena täällä on kuitenkin jutella musiikista ihan yleisesti, aika monellahan sen kuuntelu kuuluu vapaa-ajan harrastuksiin! Ja jos hyvällä tuurilla vaikka löytäisi jonkun joka tykkää samanmoisesta musiikista. (--:

Itse olen tosiaan totaalisesti hurahtanut kpoppiin, jota on tullut kuunneltua nyt hieman vajaat kaksi vuotta. Lähinnä kaikenlaisia poikaryhmiä tulee kuunneltua (.. ja fanityttöiltyä), mutta myös jotain satunnaisia sooloartisteja. Tyttöryhmät eivät ole oikein koskaan vetäneet puoleensa, mutta onneksi noita poikaryhmiäkin on kyllä ihan tarpeeksi. ;D Ryhmien nimiä voin mainita tarkemmin jos tänne ilmestyisi joku muukin kpopista innostunut.
Viimeaikoina on tullut kuunneltua jonkin verran muutakin kuin kpoppia, vaikka se onkin aika taidokkaasti vieroittanut kaikesta muusta musiikista.. Kavereiden popittamat Blue, Nickelback ja Bruno Mars uppoaa myös, ja Macklemorella ainakin muutama kuulemani biisi on aika ihania. ♥

Mitäs musiikkia te kuuntelette?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyTi Kesä 04, 2013 7:14 am

Itse en kpopista ole varsinaisesti innostunut. Lempibändi mulla on Coldplay, aikasemmin Hurts mutta sitä on tullu kuunneltua vähän vähemmän viime aikoina. Just tällä hetkellä mulla on ollut pari kappaletta, joita on tullu kuunneltua, nimittäin juuri tuon Macklemoren Trift Shop ja Cage The Elephantin Ain't No Rest For The Wicked. Mun pitäisi löytää uusia artisteja ja bändejä ja niitä in välillä hankala löytää kun en oikeestaan kuuntele radiota. Mutta joo enköhän nyt saanut selittää ihan tarpeeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyTi Kesä 04, 2013 7:32 am

Hehe oon aika copycat, kpoppailija siispä täälläkin :'D. Itseasiassa innostuin hiphopista ja räpistä tämänkin takia ja nyt tuntuu melkein oudolta jos ei sitä biisiin olla laitettu...tai tungettu. Nuo varsin yleiset söpöstely biisit ei niin lämmitä omaa mieltä, tai ainakaan samallatavalla kuin ne joissa on vähän asennettakin! Oikeastaan jos biisi ei ole korealainen niin saa olla sanat, jotka oikeesti tarkoittaa jotakin eikä vaan tasoa "I love you, you love me, we can be together forever" tasoa. Ittelle ei iske lainkaan useimmat hittilistoilla pyörivät biisit, enkä sitten osaa mainitakkaan sellaista ei korealaista, josta todella tykkäisin. Nickelbackillä on jees biisejä, samoin Avenged Sevenfold on yksi, joka mieleen tupsahtaa. Kaikki random biisit hyvillä sanoilla näin lyhyesti sanottuna. Suomalaista musiikkia ei tule kuunneltua kuin se mitä autossa sattuu kuulemaan. Harmi, että suomalaisissa biiseissä saa sanat olla älyttömän kekseliäät ja sen lisäksi pitäisi tykätä melodiastakin ja äänestä, että uppois...eli siis korealainen rap/hiphop on se favourite.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyTi Kesä 04, 2013 2:07 pm

Ilinca// Haha, Trift Shop on tosiaan aika parasta! Toi sun mainitsema Cage The Elephantin biisikin oli ihan jees, kivan rento ja tuollanen kesäinen u know. :---D

Hmm.. tuo on kyllä niin totta mistä Nono mainitsi, että suomenkielisissä biiseissä saa olla oikeasti hyvät sanat jotta sitä jaksaa kuunnella. Kun vertaan, että jotain kpop rallatuksia, missä sama pätkä toistuu useastikin, saatan huoletta pystyä kuuntelemaan ja tykkäämäänkin, mutta auta armias joitain suomalaisia samantyyppisiä biisejä.. ei vaan uppoa. Ei suomalaisia biisejä tarkoituksella tule kuunneltuakaan, mitä nyt radiosta silloin tällöin. Taustalla soidessa se kyllä menee ihan kivasti, mutta aika harvaa suomalaista biisiä minä kuuntelemalla alan kuuntelemaan.

Vaikka ei sillä, kyllähän Suomessakin on hyvä äänisiä laulajia. Ehkä olen vain jäänyt jumittamaan liiaksi kpoppiin enkä osaa katsoa musiikin ihmeellistä maailmaa (<-- koska sanavalintani on parhaat öh) niin avarakatseisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyKe Kesä 05, 2013 12:01 am

Itse kuuntelen vähän kaikenlaista musiikkia, mutta k-pop on luultavasti lähinnä sydäntä. Siitä pidin kyllä yhdessä vaiheessa puolen vuoden taukoa, kun alkoi jotenkin kyllästyttämään, mutta sitten k-pop julisteet mun seinällä rupes huutamaan että pitää taas kuunnella k-poppia x'D
Mun musiikkimaku on lähiaikoina ruvennu kamalasti muuttumaan ja yhdessä vaiheessa kuuntelin kanssa rokkia, jota en ikinä ole kestänyt pitkään kuunnella.
Yks suosikeista on varmaan Breathe Carolina ja sitte k-popista ei oo erityisiä suosikkeja, kuuntelen vaan tälleen vähän randomisti. Vaikkakin B.A.P & BEAST on silleen aika ykkösasemassa. Mutta yleensä mun musiikkimaku määriytyy kokonaan tunteiden mukaan :D.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyKe Kesä 05, 2013 12:27 am

Oli pakko laittaa tämmönen turhanpäivänen viesti, mutta omg omiakin lemppareita B.A.P xD!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyKe Kesä 05, 2013 1:21 am

Mä en osaa omaa musiikkimakuani määritellä, vaihtelee hirveesti minkälaisista kappaleista mä tykkään. Supernaturalin ansiosta mä rakastuin Carry On My Wayward Soniin, voisin kuunnella sitä taukoamatta! Mutta sitten muut rokkibiisit ei kuitenkaan välttämättä uppoa. Ja ehkä tykkäänkin Carry On My Wayward Sonista juuri sen takia että sillä on tunnepitoinen merkitys mulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Keri Ó Máille
Tutkii paikkoja
Keri Ó Máille


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 02.06.2013

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyTo Kesä 06, 2013 4:07 am

Apua miten niin moni täällä kuuntelee kpoppia? Musta tuntuu että oon ihan outsider nyt tän musiikin osalta kun mun musamaku käsittää pääosin indie-rockia, mutta kyllä mä alternativeakin jonkin verran kuuntelen. Ilincan kanssa mulla on sama lemppari Coldplay ja muita lempparibändejä on nyt ainakin Two Door Cinema Club ja The Wombats, en sitten tiiä että sanooko ne teille mitään. :D Ja totta kai Hobitista ja Lotrista kaikki musiikit asdfghjkl niitä on ihana laulaa yksin kotona.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyTo Kesä 06, 2013 4:24 am

Eipä syytä huoleen, voisin käydä kuuntelemassa noita mitä täällä on mainittu, koska en oo kuullu puolistakaan (Coldplayt jne. tiedän). Voisi ehkä löytää lisää biisejä valikoimiin, kun haluaa kuulla muutakin kuin korealaista :'D Ehkä nää kpoppailijat kerääntyy jotenki ihmeellisesti samoihin piireihin ja tuntuu, että niit olis ihan hirmuisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Maaria
Admin
Maaria


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyTo Kesä 06, 2013 4:38 am

^ Niin totta. Kun aloitin kpopin kuuntelun, ajattelin että wow tää on jotain uniikkia Suomessa. Ja ruskeat marjat mä sanon! Sain yllättyä suuresti, koska meitähän on vaikka kuinka paljon! Mikä on kyllä mielestäni vain kiva asia, koska mitä olisikaan fanitus jos sitä ei voi tehdä kenenkään kanssa? Kyllähän ulkomailtakin löytyy faneja joiden kanssa jutella, mutta häpeän olematonta kielitaitoani sen verran että mieluusti jutustelen enemmän ihan suomalaisten kanssa.

Ja jos fanikanta lisääntyy, lisää se aina mahdollisuuksia saada niitä tyyppejä tännekin päin soittamaan. Olisin kyllä aika valmis matkustamaan johonkin lähellä olevaan maahan, jos tulisi mahdollisuus nähdä ja kuulla jotain noista ryhmistä mistä kovasti pidän. Vaikka epäilen suuresti, että kukaan ainakaan lähiaikoina on tännepäin tulossa, niin hienoa kuin se olisikin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://quineshill.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyLa Kesä 08, 2013 11:31 am

Oon nyt kuunnellu Macklemorea vähän enemmän ja kuuntelin just kappaleen Same Love ja apua mä aloin itkemään koska se oli jotenkin niin kaunis kappale. Kaikilla meillä pitäis olla samanlaiset oikeudet, ihan sama ketä kukin rakastaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyLa Kesä 08, 2013 12:07 pm

Haa, musiikkikeskustelua!

Itse K-popista tykkään, vähän valikoiden tosin, mutten osaa nimetä kuin pari bändiä ja en ymmärrä tehdä eroa laulajien välille. En yllä faniuteen siis, se on vain enemmän kuin okei musiikkina.

Tämänhetkisiä suosikkibändejä ovat ehdottomasti Satellite Stories ja Eleonoora Rosenholm, SS on täynnä selkärangan sulattavia kitarasooloja ja Eleonoora Rosenholmin kappaleet selkäpiitäkarmivia saagoja.

Marina and The Diamonds, heillä on monta kivaa laulua.

Muiden kommenteista tunnustan Coldplayn, niillä on kivaa musaa. Suurin osa "musiikkimaustani" koostuu kuitenkin yksittäisitä biiseistä sieltä täältä poimituista biiseistä, kaikissa jotain pientä hyvää xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyLa Kesä 08, 2013 12:11 pm

Hei joo oon samaa mieltä, Marina and the diamonds on tosi hyvä, mutta huomautuksena tähän, että se on ihan pelkkä laulaja, "and the diamonds" viittaa Marinan faneihin. Mutta siis joo tykkään myös Marina and the diamondsista!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyLa Kesä 08, 2013 12:13 pm

Ja ihan tälleen btw tulin just kuunnelluks The Scriptiä, jota kuuntelin yhdessä vaiheessa, vaikkei nyt viime aikoina oo tullutkaan kuunneltua, mutta pitäisi taas!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyLa Kesä 08, 2013 12:29 pm

Tässä tulee just sivistykseni raja vastaan - jos Marinan musiikki löytyy netistä Marina and the Diamonds - nimellä niin se riittää tunnistukseen xD

Mielestäni kyllä "artistinimi" on Marina and the diamonds, timantteineen kaikkineen o.o
No jaa, väliäkö sillä.

Ilincalla lempikappaleita Marinalta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyLa Kesä 08, 2013 12:41 pm

Juu siis artistinimi on kyllä Marina and the diamonds, siinä olet oikeassa, mutta tarkoitin vain sitä että se on hänen nimessään osa, joka viittaa faneihin, mutta ei siitä sen enempää!

En ole tätä uudempaa levyä hirveästi ehtinyt kuunnella, mutta vanhalta levyltä lemppareja olis ehkä Oh no! ja Hermit the Frog.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptySu Kesä 09, 2013 12:40 pm

Mulla on uusi biisi, jonka kuuntelemista en vaan pysty lopettamaan, nimittäin Imagine Dragonsin Radioactive, se on vaan niin upee aldxnsdlnröbnhkls se on niin hyvä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptySu Kesä 09, 2013 2:08 pm

Hohoo jos oikein muistan niin ton radioactive biisin oon kuullu! Oon vallottanu nyt uusia musiikkityylejä ja löysin muutamia hyviä screamo ja post-core bändejä, joitten osista biiseistä tykkään. Mikään ylenpalttinen huuto/kiljuminen ei omaan makuun, mutta niiltä löytyy semmosiakin kipaleita, joissa sitä ei juuri ole. Esim. Sleeping with sirensilla on joitain sellassia mitä kuuntelee ihan mielellään. Ja sitten täytyy mainita Three days grace myöskin!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Keri Ó Máille
Tutkii paikkoja
Keri Ó Máille


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 02.06.2013

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptySu Kesä 09, 2013 11:38 pm

Jee Ilinca oot ihan paras kun löysit Imagine Dragonsin ja Radioactive on oikeesti ihan mahtava! Mä oon nyt tässä kirjotellut Kerin tarinaa ja popittanut samalla Night Visionsin deluxeversiota ja ah tää on ihan täydellistä. Mä eksyin eilen taas pitkän tauon jälkeen kuuntelemaan kans Arctic Monkeysia ja sekin on ihan huippu bändi, kannattaa kuunnella.

Musta tuntuu että mun pitäis kokeilla kuunnella edes paria biisiä tosta kpop-genrestä, to be honest mä en ole koskaan kuunnellut yhtäkään kpop-biisiä .___. Mä pitäydyn aika lailla tässä mun tutussa ja turvallisessa indie-rockissa enkä toisaalta halua hirveen laajasti mitään bändejä kuunneltavaksi etten sitten uppoa johonkin indie-rock - unelmaan ja unohda kaikkea muuta. Eikä mulla muutenkaan riittäisi edes aika kun oon muutenkin niin laiska ylipäätään kuuntelemaan musiikkia. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyMa Kesä 10, 2013 12:23 am

Joo mul on sama juttu, etten oo kpop kappaleita koskaan kuunnellu, ehkä pitäis kokeilla jossain välissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyMa Kesä 10, 2013 12:29 am

Ai niin kuka haluaa kuulla mun hienon tarinan? No ei se mitään, kerron kuitenkin.

Eli eilen illalla (aka yöllä puoli kolmelta) päätin vihdoin mennä nukkumaan kun sain katottua Kaksin Karkuteillä loppuun. No, mua ei siinä sitten ihan hirveesti väsyttänyt niin mietin, että jos vihdoin kokeilisin että miten onnistuu nukkuminen jos kuuntelee samalla musiikkia. Ja nimenomaan halusin kuunnella Imagine Dragonsin Radioactivea kun sain aikasemmin pikkusen mental brakedownin ja jotenki mun vaan piti saada kuunnella sitä. No siinä sitten kuuntelen hiljasimmalla volyymillä ja yritän nukkua. No se uni ei ihan hirveen nopee tuu ja siinä vilkasen kelloa niin tunti on jo mennyt. Päätän kuitenki että en mä vielä tätä musiikkia pois laita, kyllä mä vielä saan unta. Siinä vaiheessa oli jo aika valosta niin laitoin verhotkin kiinni et ois ees jotkut mahollisuudet saada unta. No jatkan siinä makoilua ja välillä tulee sellanen fiilis et omg nukuin ehkä kaks sekuntia ku musa menee päässä ihan sekasin. Mut ei, uni ei vaan millään tuu. Siinä sit makoilen taas aika pitkään ja sit katon taas kelloa. Ei helvetti, se on viis! Siinä vaiheessa mä tajuan, ettei tästä tuu mitään. Siinä vaiheessa mä tajuun vihdoin laittaa musan pois. Ja kiva sillon oli ulkona jo ihan valosta ja mä tiesin et puolen tunnin päästä mun äiti alkais jo heräilee ja yritäpä siinä sitten nukkua. No, kyllä mä sitten lopulta unta sain ja nukuin mukavat kuus tuntia. Että silleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zoom
Vastuuoppilas
Zoom


Viestien lukumäärä : 148
Join date : 01.02.2012

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyKe Kesä 12, 2013 3:33 am

Toinen, joka ei voi nukkua musiikki päällä ilmoittautuu. Tai ehkä sitten, jos oikeasti olen väsynyt. Mua alkaa häiritsemään aina sanat ja alan miettiä niitä liikaa (jos siis sanat ymmärrän). Muutenkin keskityn liikaa siihen musiikkiin niin ei tule nukuttua. En ole tosin montaa kertaa edes kokeillut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.quineshill.suntuubi.com
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyKe Kesä 12, 2013 5:58 am

Joo ei kyllä kannata. Koska vaikka sitä kuinka yrittää, niin tulee kuitenkin aina kuunneltua sitä musiikkia ainakin vähän. Että lapsukaiset, nukkukaa ilman musiikkia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Keri Ó Máille
Tutkii paikkoja
Keri Ó Máille


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 02.06.2013

Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyKe Kesä 12, 2013 6:02 am

Oon samaa mieltä! Älä edes yrittäkö nukahtaa musiikki päällä koska ette kuitenkaan onnistu siinä. Oon vaikka kuinka monta kertaa yrittänyt nukahtaa kuunnellen millon soundtrackejä ja millon mun ties mitä Coldplay - soittolistoja mutta kertaakaan en oo onnistunu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki EmptyKe Kesä 12, 2013 6:19 am

Se vois ehkä onnistua jos se musa ois tosi hiljasella ja vaikka silleen että se tulee radiosta joka on toisella puolella huonetta, mut ei se kyllä muuten onnistuis millään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Musiikki Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikki   Musiikki Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Musiikki
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Quine's Hill School - Roolipeli :: Pulinat :: Muut-
Siirry: